W koncepcję programu wspaniale wpisała się Galeria i Pracownia Kaszubska FARWA w Kościerzynie, gdzie telewizja spędziła zdecydowanie najwięcej czasu. Jak dowiedzieliśmy się od naszego polsko-japońskiego tłumacza, nastolatki z ,,kraju kwitnącej wiśni'' uwielbiają kolorowe, wzorzyste tkaniny, a trampki z kaszubskim wzorem zachwyciły nawet operatorów.
Następnie operatorzy udali się Starego Browaru Kościerzyna, aby zasmakować wspaniałych regionalnych potraw kuchni kaszubskiej.
Partnerem akcji była Lokalna Organizacja Turystyczna ,,Serce Kaszub''.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?