Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jubileuszowy rok w ZPS Lubiana S.A. Grudzień to w firmach czas podsumowań

Joanna Surażyńska
Joanna Surażyńska
Rok 2019 nieuchronnie dobiega końca. Grudzień to w firmach czas podsumowań. Dla firmy ZPS „Lubiana” S.A. był to rok szczególny, to właśnie we wrześniu tego roku największa fabryka porcelany w Polsce świętowała 50-lecie swojej działalności.

Niezaprzeczalnie ważnym wydarzeniem dla Lubiany był jej jubileusz. 50 lat wystarczyło, aby rozwinąć firmę i być największym producentem porcelany stołowej w Polsce i jednym z największych w Europie. Początki Lubiany sięgają 1 września 1969 r., kiedy w Łubianie zostało otwarte jednozakładowe przedsiębiorstwo produkujące porcelanę. Dzisiaj jest to nowoczesna marka oferująca porcelanę stołową na najwyższym, światowym poziomie. Produkuje porcelanę o wysokich parametrach jakościowych, która zaspokaja potrzeby zarówno w gastronomii i najlepszych hotelach, a także klientów indywidualnych. Marka może pochwalić się szerokim portfolio, w którym znalazły się między innymi takie fasony jak bestsellerowe: Victoria, Classic, Celebration czy Hotel i Eto.

Specjaliści w centrum wdrożeniowym systematycznie pracują nad wprowadzaniem nowych, nowatorskich produktów. Dzięki nieregularnym kształtom i wyjątkowym designie, wprowadzeniu do oferty wyrobów ręcznie malowanych po całej powierzchni wyrobu oraz modnych dziś kolorowych szkliw, Lubiana nie tylko dąży do zaspokojenia oczekiwań coraz bardziej wymagających klientów, ale - przede wszystkim - wyprzedza je.

Premiera nowych fasonów
Rok 2019 to także czas wielu wdrożeniowych sukcesów. Marka nie spoczywa na laurach i wciąż tworzy nowe produkty, które wyróżniają się wysoką jakością i nieszablonowym, nowoczesnym designem. W ubiegłych miesiącach swoją premierę miały takie fasony jak Stone Age - kolekcja inspirowana epoką kamienia, dostępna w różnorodnych kolorach czy Daisy - porcelana wyróżniająca się charakterystycznym reliefem.

Na rynek wkroczył także poszerzony asortyment kolekcji Sunny i River, a także wspomniane wcześniej kolorowe szkliwa i produkty ręcznie malowane, które nie zawiodą nawet najbardziej wymagającego szefa kuchni.

Z duchem czasu...
Firma dba o to, aby dokonywać wszelkich zmian i potrzebnych remontów. W roku 2019 Lubiana S.A. dokonała także kilku znaczących zmian dotyczących fabryki. W połowie marca został ukończony pierwszy etap termomodernizacji budynku produkcyjnego, który polegał na wymianie okien i wykonaniu nowej elewacji. Ważnym elementem dla zarządu jest także ciągła poprawa warunków socjalnych dla pracowników. Dlatego firma stara się stale podnosić jakość pracy poprzez wprowadzanie innowacji, poprawę warunków pracy, a także realizowanie programu zarządzania Lean Management.

Nie sposób nie wspomnieć także o wysokim poziomie zaawansowania technologicznego. Lubiana dba o to, aby utrzymywać ciągłość produkcji i jakość na jak najwyższym poziomie. Dlatego w fabryce pojawiły się nowe inwestycje - szkliwierka MONO 10 T oraz najnowsza prasa firmy SAMA, a także dwa nowe roboty. Dodają one funkcjonalności i oszczędność energetyczną.

Obiecująca przyszłość
Lubiana S.A. ma także ambitne plany na przyszłość. Cel na kolejne lata to realizacja potrzeb i oczekiwań segmentu HoReCa. Dotarcie z swoimi produktami do możliwie największej liczby obiektów o charakterze gastronomicznym, włączając w to również hotele o podwyższonym standardzie 4 i 5 gwiazdkowe. Jednocześnie nie zapominając o równie ważnych klientach detalicznych, którzy upodobali sobie markę Lubiana.

Firma ma zamiar skupić się na mechanizacji i automatyzacji procesów, by zmniejszyć nakłady pracy niezbędne do produkcji i umocnić swoją pozycję na rynku zarówno krajowym, jak również międzynarodowym. Warto wiedzieć, że Lubiana znaczącą część swojej produkcji przeznacza na eksport - 70 procent produkcji trafia do ponad 40 krajów na całym świecie.

Dbają o środowisko naturalne, prowadzą działania CSR

Celem jest także zmniejszenie energochłonności procesów, ciągły rozwój i wspieranie działań na rzecz ochrony środowiska naturalnego, Lubiana jest i chce być producentem ECO. Ważnym aspektem misji spółki jest również wspieranie lokalnych społeczności poprzez sponsoring sportowy, produktowe zaangażowanie w liczne wydarzenia czy akcje charytatywne.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Jubileuszowy rok w ZPS Lubiana S.A. Grudzień to w firmach czas podsumowań - Kościerzyna Nasze Miasto

Wróć na koscierzyna.naszemiasto.pl Nasze Miasto