Po wielu tygodniach przerwy, będzie można załatwić niektóre, urzędowe sprawy w Starostwie Powiatowym w Kościerzynie. Z myślą o interesantach otwarto wydział komunikacji oraz Biuro Obsługi Klienta, które mieści się w głównym budynku starostwa.
- W BOK będziemy obsługiwać wszystkich - informuje Alicja Żurawska, starosta kościerski. - Niezależnie od terminu, można bezpośrednio przychodzić i załatwiać swoje sprawy. Jeżeli w biurze będą tematy sporne, wówczas pracownik będzie schodził z wydziału.
Nieco inaczej będzie w przypadku wydziału komunikacji. Tam zostanie wprowadzony system indywidualnej obsługi klienta, którzy wcześniej muszą zapisać się telefonicznie. Wszystkie wizyty umawiane będą na konkretną godzinę.
- Mając na uwadze zdrowie oraz bezpieczeństwo mieszkańców, a także osób pracujących w urzędzie, prosimy o przybycie do wydziału nie wcześniej niż 5 minut przed ustaloną godziną z wypełnionym wnioskiem oraz oryginałami niezbędnych dokumentów - dodaje Alicja Żurawska.
W celu umówienia wizyty w Wydziale Komunikacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 58 680 18 40.
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?