(wideo: TTV)
W szóstym odcinku drugiego sezonu Łukasz Verra pojawia się we wsi Czaplice, gdzie zmierzył się z zadaniami, o których do tej pory nawet mu się nie śniło.
Dla dżentelmena wieś okazała się niezbyt łaskawa, a Łukasz Verra z maseczką na twarzy wywołał szok u matki wieśniaka. Projektant musiał zmierzyć się m.in. z bieleniem ściany w kurniku.
Tymczasem miejsce Łukasza w świecie mody zajął Andrzej, który na podbój Warszawy ruszył złotym mercedesem.
- Trafiłem do programu "Dżentelmeni i Wieśniacy", ponieważ TTV zainteresowało się tym, co robię - mówi Łukasz Verra. - Ekipę interesował zawód projektanta mody. Propozycja mnie zaintrygowała, tym bardziej że nigdy nie byłem w oborze czy kurniku.
Łukasz Verra był zaskoczony tym, jak został przyjęty we wsi.
- Zaskoczyło mnie to, że wieś Czaplice była tak tolerancyjna - mówi projektant. - Matka wieśniaka okazała się kochana i uczynna. Każdego ranka biegała do sklepu po bułki dla mnie na śniadanie. Niestety nie było mi dane mieć takiej matki, nigdy nie usłyszałem słów "jestem z ciebie dumna" itp.
Pobyt na wsi okazał się wielkim przeżyciem dla projektanta pochodzącego z Kościerzyny.
- Poruszyło mnie i wręcz zbulwersowało traktowanie krów na wsi - mówi Łukasz Verra. - Łzy mi same leciały, gdy widziałem bardzo chude cielaki, krowy na bardzo krótkich łańcuchach. Jedna krowa się prawie przy mnie powiesiła i umarła, bo chciała się położyć i odpocząć, a miała taki krótki łańcuch, że nie mogła. To było straszne. Cielaki były strasznie zaniedbane. Od tamtej pory nie jem mięsa. To było dla mnie traumatyczne przeżycie.
Zobacz galerię zdjęć z otwarcia showroomu Łukasza Verry w Kościerzynie
Jak przyznaje Łukasz Verra, nie wyobraża sobie życia na wsi.
- Nie odnalazłbym się na wsi - mówi. - W tamtym momencie jeszcze bardziej doceniłem, że mieszkam w mieście i szczególnie to, co już osiągnąłem. Po programie posypało się mnóstwo nowych propozycji.
Rok 2017 był dla Łukasza burzliwy, ale zakończył się bardzo owocnie. Jest dyrektorem artystycznym marki Verra.
- Marka została poddana rozwojowi grupie HSG, czyli inwestorowi - mówi projektant. - W tym roku otworzyliśmy Showroom, za moment będzie działać nasza druga pracownia w Warszawie, otworzymy kilka sklepów w znanych lokalizacjach oraz szykujemy się do nowej premiery, nowej ery naszej marki. Cieszymy się, że mamy coraz więcej klientów. Nasza marka sprzedaje się m.in. w Dubaju, Moskwie, Bratysławie, Wiedniu, Berlinie, prowadzimy rozmowy z kontrahentem w Nowym Jorku, więc moje marzenie już się spełniło, ale są kolejne.
Premiera odcinka z udziałem Łukasza miała miejsce 5 kwietnia w TTV (sezon 2, odcinek 6).
FOT. Materiały promocyjne TTV
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?