Marka Polpharma została zaliczona do grona najsilniejszych marek biznesowych na polskim polskim, w tegorocznej edycji konkursu Business Superbrands.
W konkursie wyłaniane są najsilniejsze marki sektora business to business, czyli szeroko rozumianej wymiany handlowej lub informacji między firmami. Niezależna Rada Marek, składająca się z ekspertów m.in. z dziedzin marketingu i reklamy, głosuje na najważniejsze marki biznesowe w danym kraju. W konkursie ocenie poddano ponad 1 500 marek, a tytuł Superbrand otrzymało 257, z których 71 to marki polskie. Organizacja Superbrands została powołana do życia w połowie lat 90. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London. Obecnie jest to międzynarodowa organizacja działająca w 70 krajach, w tym w Polsce.
To już drugi tytuł przyznany Polpharmie przez organizację Superbrands. W 2005 r. za jedną z najsilniejszych marek na rynku krajowym uznano markę Polopiryna S.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?